Série: Škola noci - Kristin Cast, Phyllis C. Cast


Je asi zvláštní začínat svou první recenzi na sérii, která vyšla už v roce 2008 a skončila 2015 (když nepočítám ty dodatky) a tím je poměrně starší, ale určitě se potkáme i u starších knih. 
No, ale věřte tomu nebo ne..Já ji teprve teď dočetla.😊
Knihu jsem četla v elektronické podobě, proto jsem si půjčila obrázek z googlu. (omlouvám se.😟)


První si ve stručnosti řekněme jak to všechno začalo:

Šestnáctiletá Zoey přichází do Školy noci v americké Tulse. Doufá, že po neshodách v rodině konečně najde místo, kde se bude cítit doma.

Ačkoli si ve Škole noci najde skvělé přátele, nezapadne sem. Není totiž obyčejné upírské mládě. Bohyně noci Nyx jí obdařila zvláštními schopnostmi, které jí dávají moc, ale i zodpovědnost.

Jako každá puberťačka řeší problémy s kluky, navíc musí obhájit své zásady před nepřátelsky naladěnou elitní skupinou studentů. Pokud chcete vědět jak to celé dopadlo...musíte si to přečíst.😇


No a pokud se stále nechytáte, zkuste si to představit takto. Je vám 16 let, jste na střední, to je samo o sobě hrozné.. Mezi obyčejnými lidmi žijí upíři, dokonce zde mají vlastní školu, hrůza hrůz na druhou. (ta škola, né upíři) 
Jednoho krásného dne se vzbudíte, jdete do školy. Čekáte, že to bude jen další obyčejný, nudný den ve známém prostředí. Ale! Jste na cestě domů a u vaší skříňky stojí úplně cizí chlap nebo upír? Stopař. Označuje mladé lidi, kteří se časem změní na upíry a musí chodit do jejich školy, přizpůsobit se jejich zvykům, hlavně ten pocit, že už nikdy neuvidíte slunce, je hrozný.. 
Nový spolužáci, příšerná Afrodita, a co teprve vyšinutá mentorka, která se o vás má starat?
Chtěli by jste do Školy noci? Já jo.! 😆





A jaký je můj názor na knihu?

Kniha mě vážně, vážně moc bavila a to i v mých 20-ti letech. Četla jsem ji v době, kdy jsem se měla připravovat na maturitu, takže určitě chápete jaký jsem z toho pak měla zmatek. 😅 
Knihu jsem měla přečtenou za 2 dny. Má velmi poutavý příběh, dokonce se to neobešlo bez nějakého dramatu a díky tomu jsem knihu nemohla jen tak odložit. 
Zmínila jsem, že je to kniha o upírech?? Halóó, nadpřirozené bytosti teď hrozně frčí a já se přiznám, že mě to moc baví. Ale nebojte, vůbec to není žádná napodobenina Stmívání...do ní to má hóóóódně daleko! 😌

No, ale přiznám se ještě k něčemu.. Hlavní hrdinka Zoey je fájn, super a podle všeho dokonalá holka, ale já ji měla chuť uškrtit.! Co ona vyváděla za problémy.. Mít tři kluky naráz? A zahodit takového fajn kluka.? Byla jsem z ní na prášky, určitě mě chápete. A takových problémů je kniha celá, určitě se vám bude líbit.


A jaký je můj názor na celou sérii? 
Ze začátku, když jsem začínala prvním dílem jsem byla nadšená, ale postupně, když jsem se dostávala dál a dál to nadšení uvadalo. Podle mého názoru ta série mohla skončit po 7 díle, ano myslím po 7 protože celá série má 12 dílu, když nepočítám dodatky.😉
Knihu bych všem doporučila, je to napínavé, čtivé už jsem na to nalákala několik svých známých a ti si ji také chválili. Tak si vezměte hrnek dobrého čaje, něco na zub a hurá na to. Nebudete litovat.😊


Sérii u nás vydalo nakladatelství https://www.knizniklub.cz/ a ji hodnotím 73% 

Komentáře

  1. Tuhle sérii znám jen z recenzí, sama jsem se k ní nedostala a přiznám se, že mě ani moc neláká. Byť na ni slýchám pozitivní hodnocení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem k ní byla ze začátku skeptická, ale pak jsem ty řádky příběhu hltala. Sama za sebe ti ji můžu doporučit, takže jdi do ní.:)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jde se na to..

Prolog

Cesty do minulosti