Cesty do minulosti

Rudá jako rubín - Kerstin Gier


Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. Jednoho dne se s ní zatočí svět a ona se rázem ocitne ve známé ulici, jenže téměř sto let před svým narozením. Vzápětí pochopí, že tím největším rodinným tajemstvím je ona sama. Zbývá jí ale ještě pochopit, jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem. 











Nechte v sobě ožít něco magického a kouzelného.!! 

Kirsten Gier patří mezi mé oblíbené autory. 
Na knihu jsem narazila jen tak náhodu v knihkupectví, ale to je u mě normální, a hned jsem ji musela mít. Líbí se mi námět cestování časem. Některé pasáže měli lechtivý podtón a přiznám se, že se mi to do knihy vážně hodilo, krásně ji to oživilo. 
A co je hlavní, má vážně krásně udělané obálky.
Myslím si, že o téhle knize nebo spíš sérii moc lidí neví. Když ji, ale někdo náhodou objeví tak si ho hned získá. Nebo jsem divná.😅
Měla jsem problém ji odložit.
Knihu jsem si zamilovala už od první stránky. Trošku mi připomíná knihy Mé sladké šestnácté století a Pasažérka. 

V knize si každý přijde na své. Třeba jako já. 
Knihu jsem si vydupala k narozeninám. Musím zdůraznit to vydupala, protože to tak opravdu bylo, paní prodavačka se na mě pak dívala jako bych byla rozmazlený fracek. 
Nejspíš neví co je to láska ke knihám
Tři dny o mě nikdo nevěděl. 
Dokázala mě vtáhnout do děje a o to mi při čtení knih jde. Sžila jsem se s příběhem tak moc, že jsem ho chtěla sama prožít. Navštěvovat různé doby, královny, prožít nejznámější světové dějiny na vlastní kůži, vyzkoušet si honosné a bohatě zdobené garderóby, romantické procházky, obědvat v altánku a mnoho dalších.
Jen si to představte, mít možnost navštívit dobu o které sníte. To by bylo dobrodružství. 
Hlavní postavy jsou přátelské, docela i dobře vylíčené a zamilujete si jak Gwendolyn (kterou jsem měla někdy chuť zabít ..myslím, že je to u mě už na pořádku dne, zabíjet hlavní hrdinky 😁) tak i hezounka Gideona.
Mě osobně se nejvíc zamlouval Chrlič, i když ho nikdo jiný neviděl. 
 A víte co je nejlepší? Kniha byla zfilmována.! ♥ Jak už to s filmem ale bývá..nevejde se tam celá kniha a proto tam toho spousty chybí..škoda. Je to pěkný film u kterého se i místy zasmějete. Moc se mi líbili kostýmy, vybraní herci a prostředí ve kterém se film natáčel. 
Naštvali mě u třetího dílu, ale to vám povím až u poslední recenze.  

Když do místnosti vstoupit Gideon, hlavou mi nejdříve prolétla otázka, proč on nemusí mít klobouk. A vzápětí mě napadlo, jak může někdo v červené vestě, tmavozelených pumpkách a pruhovaných hedvábných punčochách vypadat tak dobře? Pokud mě pak napadlo cokoli dalšího, bylo to něco jako: doufám, že na mně není poznat, co si myslím. Zelené oči o mě jen zlehka zavadily. "Slušivý klobouček." Zmetek. (Rudá jako rubín)
Knihu u nás vydalo nakladatelství http://www.cooboo.cz/ a mé hodnocení pro knihu je 90%. 
To je slušný ne? 😊


Komentáře

  1. Série Drahokamy mě také moc baví :) A vynikající je i film, doporučuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na tuhle knížku už se chystám strašně moc dlouho :D Doufám, že o prázdninách se konečně najde čas.
    Jdu si za svým snem

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jde se na to..

Prolog