Jde se na to..


Měli jste taky někdy takovou chvilku, že jste chtěli někomu něco říct, ale když přišlo na věc stáhli jste se? Nerozhodnost je hrozná věc, ale když vás nikdo nevidí je to jiné. 

Jde to skoro samo!

Je mi dvacet let a už nějakou dobu se snažím dokopat k tomu začít psát blog. Musím říct, že vymyslet první a úvodní článek je vážně dřina. V hlavě mám tolik nápadů, že nevím jak začít a mám z toho guláš. ☺ 
Příběhy, které mě v noci nenechají spát.

Tak na tohle se vážně těším. Příběhy, které se mi rojí každou noc v hlavě než jdu spát. Příběhy, které NIKDY NIKDO neviděl. 
Jak by taky mohl? Jsou v mé hlavě.☺
Miluji její vůni. Její měkké křivky. Díky ní se můžu podívat na místa na které se nikdo jiný nedostane. 
Miluji knihy! 

Máte to stejně? Ráda čtu a chci se podělit o svůj názor s někým kdo to cítí stejně. Recenze pro mě budou oříšek, ale je to pro mě výzva, které se chci postavit! 

Míša.♥

Komentáře

  1. Vitaj medzi námi! :) Držím prsty v tejto sfére.
    PS: Dala by som Ti radu. Určite si na stránku hoď kolonku s odoberateľmi. Budem tvoj prvý. :) Maj sa krásne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.☺ Snad mi to půjde.
      Pokud myslíme to stejné tak už to tam mám vložené, stačí jen otevřít ty ''tři čárky'' ..:)

      Vymazat
    2. Ach, áno :D Mysleli sme na to isté :D Avšak vôbec som si to nevšimla. ;)

      Vymazat
  2. Ať se daří! A blog ti přinese to, co očekáváš.

    OdpovědětVymazat
  3. Vítej mezi blogery :) Ať ti blogování přináší jen samou radost a hezké chvíle nad knihou nebo při psaní :) Hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.:) Já doufám, že se jednou vypracuji k tak skvělému blogu jako vy.:)

      Vymazat
  4. Vítej v blogovém světě. Dovede to být návykové i nebezpečné :)
    Dovolím si malou kritiku - pozor na čárky. Zatím jsem si přečetla jen ty dva krátké perexy, co na titulní stránce na člověka vyskočí a jen tam jsem našla zběžným pohledem tři, čtyři chyby. Je to škoda, kazí to dojem. Hlavně pokud se chceš věnovat psaní. A bohužel ani nejde o ten typ čárek, ve kterých chybujeme všichni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za přivítání. :)
      Příště si na to dám pozor, nejsem neomylná, takže čárky tam určitě chybět budou. Hlavní je, že mě to vážně chytlo a baví.:)

      Vymazat
  5. Ahoj, držím palce do začátků a nejen v nich.
    Ať se Ti dobře píše a stále baví.
    Podle tohoto úvodu jsi mě oslovila, tak sem ráda zavítám.

    Zde je moje blogové počínání: http://umermaidky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova.:) Já ráda zavítám k tobě, líbí se mi jak máš blog pěkně vypracovaný.:)

      Vymazat
    2. Děkuji :) To jsou většinou po půlnoční snahy! Na počátku zdaleka nevypadal můj blog tak dobře jako ten tvůj. Byl hodně nepřehledný a vzhled byl nevýrazný. Po třičtvrtě roce už to nevypadá tak zle,)

      Vymazat
    3. Já budu ráda pokud se tady s tím pořádně domluvím, ale budu se snažit a zlepšovat. Libí se mi i styl tvého psaní, není strohý a přitom dobře napsaný. Mám co dělat.:)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prolog

Cesty do minulosti