Holka na každý měsíc v roce

Calendar Girl - Audrey Carlan 



První díl nové erotické série, která vám zvýší tep každý měsíc v roce… Mia potřebuje peníze. Hodně peněz. Protože když je nezíská, bude to stát jejího otce život. Zapletl se s nebezpečným člověkem, který je shodou okolností její expřítel. A tak Mia udělá, co musí – přijme nabídku své bohaté tety, která vlastní eskortní službu, a na rok se stane luxusní společnicí. Každý měsíc bude mít jiného klienta v jiném městě. Sex není podmínkou. Snadno vydělané peníze, že? Aspoň to si Mia myslí, dokud v lednu nepotká Wese. Přitažlivost a vášeň mezi nimi je skutečná a Mia si uvědomuje, že tohle je muž, o kterém vždycky snila. Jenže na konci měsíce ji v Seattlu čeká smyslný malíř Alec a v březnu bude předstírat, že je snoubenkou bohatého Antonyho… 





LEDEN - Jako první klient je Mie přidělen Wes, je to sympaťák z Kalifornie a píše scénáře. Mezi ním a Miou to vážně jiskří po všech stránkách, ale i tak je Mia odhodlaná pokračovat jako společnice u dalších mužů. Jeden měsíc, jeden muž. A tak ačkoli to mezi ní a Wesem zajiskřilo víc než bylo třeba na konci ledna jde vstříc ''panu únoru''.
ÚNOR- Únor stráví Mia u malíře Aleca, který je původem francouz. Mia mu má posloužit jako múza. Alec jí učí milovat samu sebe a ukáže jí co znamená láska z více pohledů.
BŘEZEN - Antony je bohatý muž, který potřebuje, aby Mia hrála jeho snoubenku. Jenže..taky je tady Hector, Antonyho přítel..



Hned ze začátku se podíváme na obálku. Ta je jednoduchá, ale odpovídá ději v knize. Šelma. Z každé ženy se stane šelma, když je na ''lovu''.
V knize na nás čeká 10 kapitol, které jsou na můj vkus trochu dlouhé, ale aspoň to čtení déle vydrží. Na začátku každého měsíce nechybí autorovo věnování. 



Kniha mě bavila, přečetla jsem jí poměrně rychle a na čtení se vždy těšila, kromě erotiky, které tam je dost jsou tam i příběhy lidí, ano, všichni jsou dokonalý a krásní, ale nečte se to hezky? Kdo by nechtěl prožívat románky, o kterých denně, někde v hloubi srdce sníme.?
Nemá to být reálný příběh, ale knížka pro pobavení a odpoutání se od dnešního světa.
                                             A tohle se autorce při psaní opravdu povedlo.



Audrey si psaní evidentně užívala, protože popisy svlečených těl jsou hrozně sexy, u čtení jsem se vždycky krásně uvolnila, protože to je jako kdybych s těmi nádhernými sexy samečky dováděla já. 
A kdo tohle nedělá? 😅

Kniha se čte krásně, Audrey nás nezatěžuje zdlouhavými popisy. Místy jsem si říkala, že se mohla rozepsat víc a trochu se zdržet, protože s Wesem z první kapitoly bych ráda strávila celou knihu.

Mia během své návštěvy v různých prostředích vždy přispěje k vyřešení nějakého problému, je to milá holka, která často šokuje svou naivitou, ale nakonec se právě díky ní dostane všem mužům do srdce a je za ''spasitelku''. 


Důvod proč jsem si knihu vybrala?
Kniha mě zaujala obalem, názvem a navíc mám erotické romány docela ráda. Tuto knihu jsem viděla na různých stránkách, každý ji propagoval a já si řekla, že si jí musím přečíst.
A udělala jsem dobře, jsem z ní nadšená. 
Každý měsíc byl v něčem jiný, takže jsem se nenudila. Vždy, když jsem začala číst nemohla jsem přestat protože mě zajímalo jak to dopadne. Některé pasáže jsem četla víckrát. 😉

A jak už jsem naznačila, nejvíc se mi líbil leden, upřímně doufám, že si Wes a Mia nakonec najdou cestu k společné budoucnosti. Únor nebyl nic pro mé nervy a když jsem si toho ''týpka'' představila, chtělo se mi brečet smíchy. 
Co se týká března...Jsem zkrátka ráda jak to nakonec dopadlo.
Moc se těším na to co nabídnou další měsíce. 😊




Knihu bych doporučila čtenářům, kteří chtějí něco nového a chtějí si oddechnout od běžného života, romantickým duším. 
Něco u čeho můžete povolit uzdu fantazii.



Navnadila jsem vás nebo to není ten pravý šálek kávy? 


Knihu u nás vydává nakladatelství http://www.ikar.cz/ a já dávám 70%.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jde se na to..

Prolog

Cesty do minulosti